Video budak takde tangan, tapi dengan dua kaki.











Serious aku tak tahan gila tengok video ni, aku menangis. Sebab? Sebab aku rasa loser gila. Seorang yang tak cacat macam aku, selalu gila merungut macam macam. Kadang kadang ada masa tak bersyukur langsung dengan apa aku ada. Kadang kadang rasa macam weh dunia, apsal kau gelap gelita? Tapi sebenarnya mana ada gelap. Sebab setiap pelusuk Tuhan bagi nikmat cahaya. Cuma kita sendiri yang tak pandai menilai dan tak pandai gunakan semua nikmat yang Tuhan bagi betul betul. Fully utilized orang putih kata.


Dalam hidup, kau hanya ada dua pilihan ;


1) Bersyukur, bergembira dan mati.


2) Merungut, bersedih dan mati.



Dah kau tak payah pening. Tengok dulu video kat atas ni. Budak umur 11 tahun takde dua dua tangan pun tau makna bersyukur, tahu? Malu sikit woi. Malu sikit.






Search This Blog