Perasaan sekali dalam sebulan

by - November 28, 2011






Semalam aku balik awal. Bukanlah balik awal yang tiba tiba tak habis lagi jam kerja terus balik. Maksud aku, janggal bagi seorang exec balik tepat tepat 9 jam. Sebab kami di arahkan untuk balik sejam atau 2 jam lambat setiap hari bagi mengcover bilangan pekerja yang tak cukup dan supaya tak perlu membagi OT kepada staff biasa.



Walaupun semalam customer ramai, lepas tu terang terang division head aku ada depan mata, berbekalkan tubuh kurus kering ini, maka aku telah berjaya menyelit nyelit di celah counter cashier dan berjaya mencabut diri sampai la keluar. AH-HA. *Tunjuk tanda bagus kepada pembaca* Eh maksalahnya ada ke pembaca ahak.


Kalau harini pergi kerja lepas tu tiba tiba kena tanya kenapa balik awal semalam, aku cakap je


SORRY MADAM. SEMALAM SAYA TERCIRIT DALAM SELUAR MAKA TERPAKSA LAH BALIK AWAL.


**

First time rasa berkobar kobar nak pergi kerja. Maklumlah. Gaji dah masuk.



You May Also Like

0 Comments

Jom komen.

Total Pageviews