My Dairy

by - December 09, 2011




Diulang, MY DAIRY.
By Fatin Nabilah tahun depan darjah empat.
Adik kesayangan namun kerap bergaduh sebab dia selalu marah bila aku nak cium dia.
Di post dalam notes facebook beliau.



**


MALAM KHAMIS Hari ni ialah hari jumaat, semalam iaitu hari khamis,malam hari itu kena cakar.Saya punya dada sakit,sangat.Apabila saya bangun pagi-pagi,saya tidak sedar lagi.Selepas saya mandi,saya ternampak cakaran di badan saya.Saya berasa terkejut.Saya beritahu ibu saya yang saya ada cakaran pada badan saya.Saya meminta ubat kepada ibu saya.Tetapi ibu saya kata "ITU BUKANNYA LUKA."


PETANG/PAGI KHAMIS
Petang itu saya berasa sangat seronok.Saya berjoging bersama ayah saya di bonganvilla.Rumah saya dekat sahaja dengan bonganvilla.Selepas itu saya bermain bersama-sama kawan-kawan saya.Kami ingin berkenalan dengan budak baru.Tetapi mereka malu.Tapi kami pun malu.Budak-budak baru itu ada 3 orang.2 orang perempuan seorang lagi lelaki.Tapi saya tidak kenal lagi namanya.Sekian MY DAIRY saya hari ini.

BYE
ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHHIWABAROKATUH


**


Malu dengan adik sendiri. Setiap kali habis tulis blog, tak pernah bagi salam. Nah, sekarang aku pun nak bagi.

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHHIWABAROKATUH. Bai.


You May Also Like

0 Comments

Jom komen.

Total Pageviews