Too good to be true

by - December 31, 2011





Pernah tak kau rasa macam kau dapat something yang too good to be true? Kau tau dia macam mana? Macam hari hari kau bangun tidur, kau pegi double confirm balik dan pastikan sebena kau tak mimpi. Bila tengah duduk rilek tiba tiba kau rasa badan macam melayang eh aku ni mimpi ke? Cuba terajang dan blender diri sendiri dalam mixer tapi memang kau tak mimpi pun!


You see, too good to be true story can be real you know. So, you can start dreaming from now and have faith. Bersangka baik dengan Allah. And believe me, you'll make it someday. Someday one sweet day.


And I did it.


"Jika sesuatu yang diharapkan berlaku tidak berlaku, sabarlah. Belum tentu ia satu keburukan. Sering kali keberkatan, kebaikan, kejayaan yang dibungkus oleh takdir dengan kepahitan, kerugian dan kegagalan. Sering kali kita gagal melihat hakikat ini ketika ia sedang berlaku, namun apabila sedikit masa berlalu barulah kita sedar, rupaya Allah takdirkan kita berundur ke belakang untuk mengambil lajak bagi melonjak lebih tinggi dan berlari lebih jauh ke hadapan."


Syukur 2012.



You May Also Like

0 Comments

Jom komen.

Total Pageviews