Kita bertemu lagi tapi bukan untuk menyanyi lagu Niat Hatiku Taknak Berpisah

by - March 23, 2012

Macam jebon tajuk panjang gila. Hai kita bertemu lagi.

**

Kau tau tak sebenarnya sejenis muka yang cun macam aku ni, tak patut di bagi kepada orang? Kang kalau bagi lebih-lebih kat orang, bisa dipijak nya kepala.


Kadang-kadang perangai aku sendiri tak membenarkan aku jadi garang atau tegas. Atau fierce dalam bahasa orang putih. Terpaksa menggunakan perkataan FIERCE bagi menampakkan seperti aku ni seperti binatang singa.


But basically, once orang tengok muka aku, cukup lah tengok ketinggian aku, aku rasa orang dah mula look down kat aku. Ditambah bila dapat tengok secara live perangai aku macam mana. Kelam kabut, dan banyak main-main. So mungkin bukan salah orang lain kalau tiada langsung rasa hormat mereka kepada aku sebab - aku banyak main.


Aku cuba jadi serious, tapi ia hanya bertahan selama 5 minit dan perangai lama yang macam jebon ini akan kembali semula.


Aku kena cuba juga.
Selamat tinggal dunia kelakar.
8 jam atau lebih dalam sehari, mungkin aku terpaksa pretend jadi orang lain.
Just to gain respect from others.
Jadi fake ni macam celaka tahu.
Tapi kalau dah terpaksa macam mana?



Jangan cuba bayangkan muka aku ketika serious.
Bala bala.

You May Also Like

0 Comments

Jom komen.

Total Pageviews