f

Sunday, March 25, 2012

Sakit pinggang

So di dalam cerita ini, kau ada kawan. Dan hati kau yang mudah pecah ini selalunya akan butthurt dengan kawan sendiri. Secara tak pasal-pasal.


Cip cip cip cip.
Betul kata burung.

8 comments:

rafiq said...

cut cut cut..
betul kata cicak..


wah dah boleh komen lah skrg...
aaaaaa...(nga nge)

ღKekunangpelangiღ said...

Norhana Rosmida masih hidup yey! :)

Hanamaruku said...

@ rafiq
aku sebena nak buat betul kata cicak tapi tak pasti bunyi cicak cemana

@ ღKekunangpelangiღ
alamak kau ingat aku dah mati ke? haha

nyna said...

tgk kotak comment terus ni bergelodak jiwa nak comment kekeke

Kaki Merapu said...

okeh blog anda dah boleh di beri ulasan...hahahahahha...kalau tidak pendam ja nak comment...

Hanamaruku said...

@ nyna
kau ape je tak gelodak? haha.

@ Kaki Merapu
mana ulasan? kekeke.

Hidemichi said...

sakit pinggang??? sebab tu la kot cepat terasa...keh keh

Hidemichi said...

sakit pinggang??? sebab tu la kot cepat terasa...keh keh

 
Norhana Rosmida