Si Jamilah buat hal lagi

by - June 25, 2012

A : Hello saya buat panggilan dari Jabatan Operasi Cukai Antarabangsa. Haritu pihak Cik ada buat permohonan untuk jemput seorang penceramah dari Jabatan kami untuk beri taklimat di Jabatan Cik kan?

Jamilah : Ya betul. Pada 5 Julai ni.

A : Saya nak tanya tentang penginapan penceramah, adakah peruntukan akan di beri oleh Jabatan Cik kepada penceramah atau perlu di tanggung oleh Jabatan kami?

Jamilah : Maaf ya puan. Saya tak pasti tentang taklimat ni sebab saya bukan pegawai yang uruskan taklimat ni. Saya akan cuba minta pengesahan dari pegawai teknikal saya dan hubungi puan lepas ni. Boleh saya dapatkan extension puan?

A : 23222.

Jamilah : Okay, terima kasih. Nama Puan?

A : Encik Silva.

You May Also Like

5 Comments

  1. Ya Allah. saya mampu geleng kepala je.

    ReplyDelete
  2. Entah kenapa aku terus bayangkan suara Encik Silva tu macam suara Man. Tu sebab kau tak boleh beza encik atau puan kot.

    Mungkin komen aku akan terkeluar 2 kali.

    ReplyDelete
  3. hahah lawak la ko hana...=)

    ReplyDelete
  4. hahahahaha...telinga tak korek berapa lama sampai suara jantina pun dah xleh bezakan??

    hahahahhahahaha.......

    ReplyDelete
  5. yosh! aku tepuk dahi bile bace "Encik Silva"

    ReplyDelete

Jom komen.

Total Pageviews