f

Monday, June 25, 2012

Si Jamilah buat hal lagi

A : Hello saya buat panggilan dari Jabatan Operasi Cukai Antarabangsa. Haritu pihak Cik ada buat permohonan untuk jemput seorang penceramah dari Jabatan kami untuk beri taklimat di Jabatan Cik kan?

Jamilah : Ya betul. Pada 5 Julai ni.

A : Saya nak tanya tentang penginapan penceramah, adakah peruntukan akan di beri oleh Jabatan Cik kepada penceramah atau perlu di tanggung oleh Jabatan kami?

Jamilah : Maaf ya puan. Saya tak pasti tentang taklimat ni sebab saya bukan pegawai yang uruskan taklimat ni. Saya akan cuba minta pengesahan dari pegawai teknikal saya dan hubungi puan lepas ni. Boleh saya dapatkan extension puan?

A : 23222.

Jamilah : Okay, terima kasih. Nama Puan?

A : Encik Silva.

5 comments:

Asyiqin Haulisah said...

Ya Allah. saya mampu geleng kepala je.

shakinah said...

Entah kenapa aku terus bayangkan suara Encik Silva tu macam suara Man. Tu sebab kau tak boleh beza encik atau puan kot.

Mungkin komen aku akan terkeluar 2 kali.

ayuni said...

hahah lawak la ko hana...=)

Kaki Merapu said...

hahahahaha...telinga tak korek berapa lama sampai suara jantina pun dah xleh bezakan??

hahahahhahahaha.......

ururu said...

yosh! aku tepuk dahi bile bace "Encik Silva"

 
Norhana Rosmida