My habibi






Thats my hubby. 

Yang marah nya sekejap macam angin. 
Habis urat atap keluar kena hembus dengan ayat dia. 
Pung pang pung pang. 
Yang ending nya pasti berhikmah. 

Lepas tu sorang pegi kiri sorang pegi kanan. 
Bila bertembung tiba-tiba berdua ketawa. 

Ceh. 
Tak jadi nak merajuk. 

Bila aku dengus marah nak pertahankan diri, 
Tiba-tiba dia buat lawak, 
Sabar yang kita bincang. 
Pastu gelak. 

Ya Allah. 
Tak tahan jugak aku pun gelak. 

Hikmah yang dia tunjuk kat aku hari-hari. 
Dia tak perlu jerit tak perlu maki. 
Tertib adab dia tunjuk sendiri. 
Tak pernah ungkit apatah lagi cari. 
Buat aku setiap hari jatuh hati. 
I love you baby!!!! 


Hahahahahahaahah. 





0 comments:

Search This Blog