Penapis Air Cuckoo

by - July 22, 2017


Sebenarnya description blog nak tulis, seorang bini dan mummy. Jugak Agent Cuckoo berdedikasi. Tapi kelakar. Sebab tak matching pulak. Apa yang bini pastu mummy tiba2 cuckoo di dalam hidup ku?! Okay. Memang Agent Cuckoo. Tapi tak payah masuk dalam tagline. Biar tagline kita fokus pada bini dan mummy. Macam gaya gaya sholehah shikit. Apa benda aku cakappppp. Aku tengah bosan. 

Ok. Tak. Harini aku nak bagitau yang aku Agent Cuckoo. Berdedikasi pulak tu. Malah comel (terima jelah). Aku adalah pengguna dan penjual. Dah lama sukakan cuckoo since MIL aku pasang kat rumah. Dan kenapa cuckoo? 

1. Air alkali bermineral
2. Ada 4 filter yang akan filt semua logam berat, bau, bakteria dan virus. Confirm air yang bersih dan selamat diminum. 
3. Tiada pembaziran air. 
4. Jimat elektrik. 
5. Paling murah! 
6. Takde installation fees semua free okay. 
7. Relocation pun free. 
8. Servis dan tukar filter setiap 4 bulan sekali oleh our servis lady. 


Sekarang jenis King Top tengah offer. 3 suhu. RM 60 je sebulan. 7 tahun servis dan warranty. Promo nak habis last 31/7/2017. Apabenda kerugi kegila kalau tak ambik sebab pasni tak dapat harga ni dah! Tolong lah sign. Tak sign dengan aku pun takpe. Tapi nak kena bagitau jugak sebab sangat untung plan yang ni tau. Tapi kalau sign in dengan aku haruslah dapat free gift 😂😂😂


Ni antara customer Kak Cuckoo ko yang dah pasang. Tu yang nampak ig Cuckoo Murah tu aku punya la tu. Tak de cori cori gambar orang tau. Kekekeke. 
Ada customer yang udah mintak gambar tapi pemalu penyegan. Akak mampu bagi thumbs up gini je la 👍🏼👍🏼👍🏼 janji customer puas hati ❤️❤️❤️


Sebelum 31/7/2017 tau! Pemasangan 1 Malaysia. Sekiranya kau masih berpusat di bumi, jangan risau. Aku masih disini. Tak pindah marikh lagi. 

Boleh jeee terus whatsapp aku kat 
017 5544 165. No problemo i will answer all your questions dengan kesabaran dan ketenangan. 


Tenang ke tak ni kome? 
Walaupun buat partime, bukan calang2 tau. Ni tengah adjust member seopis paksa ambik cuckoo latu. Perangei. 



You May Also Like

0 Comments

Jom komen.

Total Pageviews