B Infinite Card | Kedai Yang Boleh Guna Infinite Card Dan Collect Points!

by - November 25, 2018


Hi Korang! 
Assalammualaikum.

Korang tau ke B Infinite tu apa? B Infinite ni macam satu program yang gunakan kad lepas tu setiap kali korang beli apa-apa kat merchants  yang terpilih, korang akan scan kad ni dan collect points. Bila point dah banyak, korang boleh redeem dan beli balik barang-barang merchants terpilih pakai points je, cashless! Best ke best?!


Kenapa la hidup ini begitu indah orang baik hati nak kasi kita points free pastu beli balik in the future guna collected points je. 



Okay untuk register, apa korang boleh buat, download kat apps store B Infinite pastu nanti korang akan terus dapat e-card tau. Korang dah boleh terus guna card tu bila korang beli kat mana-mana merchants terpilih macam kat atas. 

Okay, macam aku, haritu aku beli TeaLive dan scan e-card je untuk redeem points. 





Macam biasa semalam lepas balik kerja akan bedesup anak beranak pergi DPulze nak beli grocery. Dan macam biasa aku pergi mana-mana tag kerja tak pernah cabut sebab aku takot nanti hilang. Ini membuktikan aku adalah seorang perwira Hasil yang setia dan teguh pendirian walaupun orang akan mempersoalkan kenapa tak cabot pass kan dah habis kerja 🤣 _ Kita teringin nak minum green tea dari TeaLive yang hoi sedap gila tu. First time nak guna B Infinite Card untuk collect points and first rakan niaga B Infinite kita pergi adalah Tea Live wuhuuui. _ Korang tau ke B Infinite tu apa? Korang boleh download apps B Infinite dalam fon korang pastu dalam tu ada banyak rakan niaga yang korang boleh pergi untuk collect points pastu redeem. YESSS. Banyak lagi kedai selain TeaLive, korang boleh redeem point B Infinite kat Cosway, Starbucks, 7 Eleven amazingggg beli barang yang korang suka, collect points pastu redeem balik guna points FREE JER. Kenapa la hidup ini begitu indah orang baik hati nak kasi kita points free pastu beli balik in the future guna collected points je. 😍 _ Jom lah tengok video kita beli TeaLive sambil mengumpul points. Downlod your B Infinite NOW guyss. ❤️ @binfiniterewards _ #BInfiniteBeYou #PayWithBPoints #Asilah4BInfinite #MalaysianBlogger #LifestyleBlogger
A post shared by Norhana Rosmida (@hannamaruku) on


Kalau korang nak tau lebih lanjut pasal B Infinite ni, korang boleh terus pergi website B Infinite Okay!

Kat Website 
atau
Facebook B Inifinite.


Bye!


You May Also Like

0 Comments

Jom komen.

Total Pageviews